Je personal planner

Het organiseren van een event is niet niks. En soms heb je gewoon niet de tijd om het ‘er nog even bij te doen’. In dat geval nemen we je graag het werk uit handen. Van de allereerste ideeën tot de uiteindelijke uitvoering en alles wat daartussen zit. Jij bepaalt de richting, wij regisseren en voeren uit. Uiteraard aansluitend bij je wensen en passend in het budget. Met als doel van elk event een succes te maken en verwachtingen te overtreffen. Pas dan zijn wij tevreden.


Over Sophie

“Mijn naam is Sophie. Plannen en organiseren zit in mijn DNA, evenals het gastvrouwschap. Ik vind het een uitdaging om samen bergen te verzetten en successen te boeken. Events te organiseren die leiden tot meer naambekendheid, betrokkenheid en zelfs verkoop, en waar nog lang over nagepraat wordt.

Mijn ervaring bij onder andere Joop van den Ende Theaterproducties komt daarbij goed van pas, evenals de diverse bruiloften en zakelijke bijeenkomsten die ik georganiseerd en begeleid heb. Daarbij heb ik vooral geleerd dat het succes vaak zit in de voorbereiding, dat ‘nee’ zeggen vaak uit gemak gedaan wordt en dat er veel juist wel mogelijk is als je maar doorzet. En vooral dat het belangrijk is om met elkaar in gesprek te blijven. Het hoogst haalbare resultaat bereik je immers samen en niet alleen. En daar zet ik graag net een stap extra voor.”


Neem contact met ons op om vrijblijvend te sparren

085-0645616
welkom@bestevent.nl

Werkwijze
1

Vrijblijvende afspraak

Realistische offerte

2
3

Diverse contactmomenten

Doorspreken van het draaiboek (uiterlijk een week voor aanvang)

4
5

Ondersteuning tijdens het event

Evaluatie

6
Referenties
Recensies

Bruiloft 14 februari - John en Angelique
"Alle wensen die wij hadden werden zonder problemen verwezenlijkt. Ook werd er goed met ons meegedacht en kwam Sophie met ideeën waar we zelf niet eens aan gedacht hadden. Het was goed geregeld."

René Theelen - Best Fit 5 jaar feest
"Mede door een sublieme samenwerking met Sophie van Genugten een fantastisch Gala-feest. Is meedenkend, ontzorgt en vooral op een bescheiden maar toch doortastende subtiele begeleiding krijgt je het gevoel dat het jou feest is. Een absolute aanrader, vooral als jijzelf ook een pionier bent."

Marije Basstein, salescoach
"Vooral door haar professionele attitude en het stellen van goede vragen weet zij nu voor haar gasten ieder evenement zo te organiseren dat het de verwachtingen overtreft. Keywords: Gedreven, punctueel, creatief en de gast is koning."

Toine van den Oetelaar, Dinkelberg & Kuipers - Dag van het Succes
"Aan de communicatie en het meedenken van Sophie zal dit in ieder geval niet liggen, want ze is erg betrokken en bereid om extra stappen te zetten voor ons als organiserende partij."

Daan en Jouke - bruiloft
"Onze complimenten gaan naar Sophie, niks was teveel en alles was mogelijk. Alles was goed voorbereid naar onze wensen. Echt een aanrader."

Arjen en Monique - bruiloft
"Al bij de voorbereidingen, de eerste gesprekken met Sophie, de tips die we kregen (voor de bakker, voor de bloemist, voor de trouwauto, enzovoort) bleek dat Sophie veel ervaring met feestjes en bijzondere evenementen heeft; ze had al een "draaiboek" klaar liggen, maar daarin konden we nog alles naar onze eigen smaak aanpassen en invullen."

Maaike en Marcel Soors - 12,5 jarige bruiloft
"Er was helemaal aan onze wensen voldaan en Sophie dacht goed mee. We hebben voor altijd een mooie herinnering."

Cindy Remeeus - verjaardagsfeest
"Een zéér goed, tot in de puntjes, verzorgde avond gehad!"

Daan Smulders - nieuwjaarsborrel
"Nieuwjaarsborrel van Accent Jobs was perfect georganiseerd! Persoonlijke aandacht en goede kwaliteit!"

Jouw bedrijf op Best Event?

Ook zichtbaar zijn op hét online evenementenplatform van Nederland? Laat ons weten dat je bestaat, want we willen je graag leren kennen!

Meld je nu aan